actions speak louder than words

Sunday, October 31, 2010

Posted by yuss yusoff on Sunday, October 31, 2010 in , , , , , | No comments
Salam.

Alhamdulillah, lepas (48+49) minit perlawanan malam tadi. Rasanya tak ada sorang pun rakyat Kelantan tidak merasa bangga dan teruja dengan pencapaian dan kejayaan pasukan 'gomo' mendakap Piala Malaysia selepas 4 kali percubaan dalam perlawanan akhir (kalau tak silap) sejarah pertandingan.

Nampak gayanya "majal" yang ada sekian lama telah terhakis. Dah dua kali jadi nombor 2 ni ada juga hikmahnya.Kena tinggal Peter Butler pun ada hikmahnya. Annuar Musa jadi Presiden dan jadi orang kuat FAM pun ada hikmahnya. Sathia kena gantung pun ada hikmahnya.

Tahniah kepada hero-hero Tanah Serendah Sekebun Bunga. Ada lagi rupanya semangat Tok Janggut ni. Tahniah kepada semua 1 st eleven dan gantian, tahniah kepada Hairuddin, tahniah kepada Piya, tahniah juga kepada Khairul Fahmi, tahniah juga kat Satia. Anda semua memang 'Tok Jogho'.

Walaupun 'game' malam tadi tak berapa 'jelira' berbanding 5 'game' yang lalu, menang tetap menang, walaupun 2-1, kono juga si jang iyo...

Harapnya tahun ini menjadi pemangkin kepada kejayaan besar The Red Warrior di masa depan. Penyokong pun dah-dah la main bunga api. Membazir duit je.

Tapi berita yang tak enak di dengar, dua tiga player yang 'kemas-kemas' nak pindah tahun depan. Betul ke ni? Hu Hu...

- gambar ambil kat kelate.net-


0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter