actions speak louder than words

Sunday, October 10, 2010

Posted by yuss yusoff on Sunday, October 10, 2010 in , , , | No comments
Salam.

Jumaat lepas saya bersama beberapa 36 guru dan staff SMSKP berpeluang mengikuti lawatn penandarasan di SBPI Gombak. Tujuannya cuma satu, mengambil contoh apa-apa saja yang baik untuk diaplikasikan di SMSKP (jika bersesuaian).

Alhamdulillah, cukup mengagumkan dalam semua perkara : prasarana, kurikulum dan pencapaian. Pelaksanaan untuk kemajuan dalam kurikulum adalah 'tip top'. Boleh saya katakan SBPIG adalah di antara sekolah yang terbaik yang pernah saya lawati selain SDAR, STF dan KYS (Kolej Yayasan Saad). Isunya mampukah pelaksanan ini diaplikasikan di SMSKP?.

Gembira bila dapat jumpa semula dengan ex PK KO saya (masa kat SBPI Mersing 2004-2005) Mr. So, walaupun dulunya banyak benda yang saya tak 'sebulu' dengannya (namun orangnya tetap ceria) . Cuma agak terkilan sedikit bila tak dapat jumpa dengan rakan sejawat KP Pendidikan Islam SBPI Gombak. Tunggu punya tunggu muka pun tak nampak. Tak ada rezki la tu.

Semoga kecekalan dan kejayaan SBPI Gombak (top 5 in SBP : 5 years in row) sentiasa menjadi pembakar semangat untuk warga sekolah baru seperti SMSKP ini.

Insyaallah.

sense of welcoming

menarik! cemerlang di dunia, sejahtera di akhirat

barisan guru dan staff SMSKP dan PK & PK KOKU SBPIG

PK SMSKP, PK KOKU SBPIG, PK SBPIG, Kaunselor SBPIG

mengorek khazanah di bilik dokumentasi

bila baca, tersentuh hati..err terasa hati..







0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter