actions speak louder than words

Monday, March 17, 2014

Posted by yuss yusoff on Monday, March 17, 2014 in , , | No comments
Karnival Pendidikan Islam peringkat (MTQSS) PKG Kodiang tahun 2014 kali ini dinajurkan oleh SMK BB Kayu Hitam selaras dengan pertukaran tugasan pengerusi diperingkat daerah. Sebanyak 4 acara dipertandingkan pada tahun ini iaitu Tilawah al-Quran, Hafazan, Syarahan dan Nasyid.

Semua acara telah dilangsungkan di sebelah petang bermula jam 8.30 pagi dan berakhir sekitar jam 1.00 petang. Majlis Perasmian Penutup telah disempurnakan oleh Ustaz Jusoh b. Abdullah, Penyelia Pendidikan Islam, UPI PPD Kubang Pasu. 

Tahniah kepada semua pemenang bagi setiap acara terutamanya untuk peserta2 dari SMS Kubang Pasu yang berjaya mengungguli (Johan) 3 acara iaitu Tilawah (L), Tilawah (P), Hafazan (P) dan Nasyid serta Naib Johan dalam acara Syarahan (L) dan Ketiga dalam acara Syarahan (P) dan Hafazan (L). 

Keputusan ini telah menobatkan SMS Kubang Pasu sebagai Johan Keseluruhan Karnival Pendidikan Islam (MTQSS) PKG Kodiang 2014 (MTQSS) untuk tahun ketiga berturut-turut. Namun sedikit kecewa apabila terpakasa melepaskan title Johan Hafazan (L) dan Syarahan (L). 

Sekali lagi tahniah dan syabas kepada semua yang menjayakan karnival kali ini, semoga dapat menggalas cabaran yang lebih besar di peringkat daerah pada 3 April ini. Semoga bertemu lagi pada tahun hadapan dengan pengurusan dan penghakiman yang lebih sistematik. Insyaallah.

Berikut senarai penuh pemenang Karnival Pendidikan Islam (MTQSS) Menengah PKG Kodiang 2014

Tilawah al-Quran (Lelaki)
Johan :  - SMS Kubang Pasu.
Naib Johan : 
Ketiga : 

Tilawah al-Quran (Perempuan)
Johan : 
Naib Johan : 
Ketiga :  

Hafazan al-Quran (Lelaki)
Johan
Naib Johan : 
Ketiga : 

Hafazan al-Quran (Perempuan)
Johan : 
Naib Johan : 
Ketiga :  

Syarahan (Lelaki)
Johan : 
Naib Johan : 
Ketiga : 

Syarahan (Perempuan)
Johan : 
Naib Johan : 
Ketiga : 

Nasyid
Johan : Subulussalam - SMS Kubang Pasu.
Naib Johan : 
Ketiga : 

0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter