actions speak louder than words

Monday, March 21, 2011

Posted by yuss yusoff on Monday, March 21, 2011 in , , | 1 comment
Salam.

Seluruh keluarga saya pada hari ini dalam kemurungan dan kesedihan, terutamanya keluarga mak saudara saya Rohaya Mat Sulaiman dan bapa saudara saya Idrus Mat Sulaiman akibat musibah kemalangan.

Kemalangan yang berlaku awal pagi tadi (sekitar jam 1.00 pagi) di Bandar Gua Musang telah menyebabkan 3 orang sepupu saya (2 pasangan adik beradik) iaitu Shaibah bt Danial , Hasyimah bt Idrus dan Siti Aminah bt Idrus (adik beradik) menemui ajal.

Hasyimah bt Idrus dan Shaibah bt Danial dikhabarkan meninggal ditempat kejadian kerana mengalami kecederaan teruk di kepala dan badan, manakala Siti Aminah bt Idrus meninggal di Hospital Kuala Krai sekitar jam 5.45 pagi tadi. Manakala kakak Syaibah iaitu Syaikah Danial sedang dalam keadaan kritikal di Hospital Kuala Krai.

2 pasangan adik beradik ini dikhabarkan pulang ke kampung untuk meraikan perkahwinan abang Hasyimah (Abdul Wahid b Idrus) 2 hari yang lepas dan mereka telah bertolak untuk ke Kuala Lumpur sekitar jam 10.00 malam kerana akan bekerja keesokkan harinya walaupun dilarang keras oleh ahli keluarga lain.

Namun apa yang berlaku adalah ujian Allah SWT dan seluruh ahli keluarga menerima ketentuan dengan redha walaupun sanak saudara dibuai perasaan bergembira dengan majlis walimatulurus sepupu saya Abdul Wahid b Idrus. -
al-fatihah.

1 comments:

this is my blog said...

al-fatihah,semoga roh mereka dicucuri rahmat.

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter