actions speak louder than words

Tuesday, March 22, 2011

Posted by yuss yusoff on Tuesday, March 22, 2011 in , , | No comments
GUA MUSANG:

"Saya tergamam melihat dua penumpang kereta Perodua Kelisa tercampak keluar sejurus kenderaan mereka berpusing selepas bertembung dengan sebuah kenderaan pacuan empat roda," kata Muslam Hassan, 41, saksi kejadian kemalangan ngeri, kelmarin.

Katanya, dia memberhentikan kenderaannya dan bergegas ke lokasi kejadian untuk memberi pertolongan kepada mangsa dan sempat melihat seorang daripadanya menghembuskan nafas terakhir di tengah jalan raya dengan keadaannya parah berlumuran darah.

Dalam kejadian kemalangan membabitkan dua kenderaan di Kilometer Tiga Jalan Gua Musang-Kuala Krai itu tiga sepupu maut, manakala tiga yang lain cedera parah sebelum dirawat di Hospital Kuala Krai (HKK) untuk rawatan lanjut.

Muslam berkata, ketika kejadian, dia berada di belakang kereta Kelisa yang dalam perjalanan dari Kuala Krai ke Gua Musang dan sebaik tiba di kawasan berselekoh berhampiran tapak pembinaan projek Bandar Utama Gua Musang, kenderaan terbabit bertembung dengan pacuan empat roda.

0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter