actions speak louder than words

Saturday, October 16, 2010

Posted by yuss yusoff on Saturday, October 16, 2010 in , , , , | No comments
Salam.

'Jenegho' sungguh tidur malam tadi. Salah satu sebabnya, anak-anak dah sihat semula. Alhamdulillah, tak lagi terjaga pukul 3 dan 4 pagi kerana anak meracau dek panas badan dan selsema. Kalau anak terjaga, maka dengan sendirinya mak dan pak dia pun terpaksa berjaga sama.

Tapi sebab yang sebenar-benarnya ialah kerana pasukan kesayangan saya berjaya menumbangkan musuh terkuat malam tadi. Selangor yang selama ini gah dengan reputasi tanpa kalah, akhirnya tunduk juga. Bak kata Zainal Abidin Rawop (pengulas Arena malam tadi) memang tak seronok bila undian menentukan Kelantan bertemu Selangor pada peringkat suku akhir, paling kurang pun jumpa la di separuh akhir, tak pun peringkat akhir baru semangat lebih sikit.

Tambahan pula isu kekecohan pada Selasa lepas (suku akhir pertama) di Stadium Shah Alam masih lagi 'dalam pemantauan' pihak tertentu esp. FAM. Nak menonton 'live' mustahil la sebab saya jauh di utara ni. Nasib baik la ada 801 (kali ni ada Astro memang berbaloi), dapat juga saya tumpang seronok tengok Kelantan menang bergaya 3-0 di Stadium 'keramat' Sultan Muhammad IV, hasil jaringan Norfarhan, Akmal Rizal dan Badhri Radzi. Tahniah juga pada 'keeper' Khairul Fahmi. Banyak 'save' bola bahaya. Kalau tidak tak tau la...

Tahniah buat Pahlawan Merah. Semoga terus maju jaya. Allahuakbar!




0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter