actions speak louder than words

Sunday, August 01, 2010

Posted by yuss yusoff on Sunday, August 01, 2010 in , , | No comments
Salam.

Sekalung tahniah diucapkan kepada tentera-tentera merah kerana meraih gelaran Naib Juara TM Liga Super 2010. (Walapun mengharapkan Selangor bakal kecundang di tangan Terengganu malam tadi, malangnya impian tidak menjadi kenyataan - Tahniah juga kepada Selangor).

Kejayaan yang diraih ini bukan satu usaha yang mudah bahkan hasil penggemblengan tenaga, wang dan masa sejak 3 tahun lalu. Tahniah kepada Presiden KAFA Tan Sri Annuar Musa kerana berjaya memacu tentera-tentera merah ini ke persada. Sungguh kata Tok Guru Nik Aziz : TS Annuar Musa ni bijok kalu jago bab-bak sukae tapi tork beghapo panda kalu nork main politik.

Sekali kalah, bolos 14 gol dan tak pernah kalah di gelanggang lawan satu rekod yang cukup hebat. Di tambah pula dengan adanya 4 wakil Kelantan di FAM untuk sesi 2010 - 2014 ( Tan Sri Annuar Musa - Timbalan Presiden, Datuk Afandi Hamzah - Naib Presiden, Datuk Takiyuddin Hassan, Rosmadi Ismail - Jawatankuasa Eksekutif), harapannya akan ada sinar baharu di tahun-tahun hadapan. (tork la jadi Naib Juara sokmo).

GOMO KELATE GOMO.




0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter