actions speak louder than words

Monday, August 16, 2010

Posted by yuss yusoff on Monday, August 16, 2010 in , , , , , , | No comments
Salam.

Semalam sekitar jam 8.00 pg di surau SMSKP berlangsungnya pelancaran Program Ihyak Ramadhan SMSKP 2010/1431 H. Pelancaran perasmian program telah disempurnakan oleh Tuan Pengetua, Tuan Haji Ismail bin Ibrahim dan dihadiri oleh semua pelajar dan guru-guru SMSKP. Dalam ucapan perasmiannya beliau mengharapkan agar semua warga SMSKP dapat mengambil peluang untuk melakukan perubahan memantapkan akhlak diri masing-masing.

Sebelum itu saya selaku Ketua Panitia Pendidikan Islam SMSKP 2010 diberi penghormatan untuk mengucapkan sepatah dua kata sebagai pembuka majlis. Dalam ucapan ringkas itu, saya menzahirkan sepenuh pengharapan kepada warga SMSKP agar dapat merebut peluang yang terhidang di bulan yang mulai lagi barakah ini (Ramadhan) untuk menggandakan ibadah sekaligus memperbaiki diri dan menyucikan hati dari kesilapan yang lepas.

Syabas dan tahniah serta terima kasih saya ucapkan kepada seluruh warga kerja program terutamanya jawatankuasa kerja (Panitia Pendidikan Islam dan BADAR) kerana berjaya meneruskan agenda memperkasakan Islam melalui pendidikan dan program2 di sekolah,.

Walaupun menghadapi sedikit kesulitan di awalnya, namun ianya bukan satu penghalang kepada pelaksanaan program yang lebih gemilang, sekaligus memartabatkan panitia sebagai wadah perjuangan ke arah khaira ummah. Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Semoga kita sentiasa istiqamah dengan program-program yang lebih bermakna pada masa hadapan. Insyaallah!


0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter