actions speak louder than words

Thursday, December 24, 2009

Posted by yuss yusoff on Thursday, December 24, 2009 in , | No comments
Salam.

Hari ini keputusan PMR diumumkan. Saya menerima khabar keputusan PMR di SMK Derma (sekolah lama) melalui SMS dari Ustazah Noraini Romli (Ketua Panitia) yang memaklumkan seramai 142 pelajar mendapat Gred A, 10 pelajar mendapat Gred B dan seorang pelajar mendapat gred C (siapa ni?) dalam subjek Pendidikan Islam.

Cikgu Roslela (SU Peperiksaan) pula memaklumkan seramai 102 orang mendapat straight A. Katanya top 10 kategori sekolah harian di Malaysia. Mabruk

Walaupun semasa di SMK Derma saya tidak mengajar pelajar Tingkatan 3 ini, namun saya tumpang gembira dan berbangga dengan pencapaian hebat ini. Alhamdulillah, segala penat lelah pelajar, guru-guru , pentadbir sekolah dan ibu bapa penjaga akhirnya terbalas jua.

Maksimum kredit amat wajar diberikan kepada Ustazah Maimunah, Ustazah Hazora dan Ustazah Suriani serta tak lupa Ustazah Noraini selaku Ketua Panitia (jangan pindah lagi, teruskan kerja amal di DERMA) atas pencapaian memberangsangkan khususnya untuk subjek Pendidikan Islam. Semoga kejayaan akan bertimpa-timpa pula untuk anak didik kita dalam result SPM nanti. Insyaallah.

(updated)

Post Berkaitan :
PMR : Lebih 28 188 pelajar peroleh semua A : Bernama
Pelajar cacat mata dapat 7A : MalaysiaKini

0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter