actions speak louder than words

Monday, December 21, 2009

Posted by yuss yusoff on Monday, December 21, 2009 in | No comments
Salam.

Menerima kunjungan sahabat baik saya Mansor (semasa di UM) bersama dengan isteri dan anak-anaknya di rumah saya adalah satu penghormatan kepada saya. Perhubungan yang sekali sekala terputus bersambung dapat diraikan kembali.

Banyak cerita yang dapat dikongsi bersama, maklumla jumpa sekali sekala, bertanya khabar tentang sahabat-sahabat lama semasa di UM 95/99. Wah rupa-rupanya ramai yang sudah berjawatan hebat-hebat di sektor 'gomen' atau swasta. Rezeki masing-masing.

Pertemuan ini juga memungkinkan saya dan keluarga menjejakkan kaki sekali lagi ke pulau Langkawi ini, entah kali yang ke berapa (sudah lupa jumlahnya). Oleh kerana idea ini hadir spontan maka banyakla benda yang agak tidak memuaskan hati. Terpaksa menyewa Ford Econovan yang 'dah' berusia dengan harga RM200 tengok body tak padan ler. Tapi jauh juga kami ronda (dari Cenang balik semula ke Kuah) walaupun terpaksa berhingguk-hingguk dalam van yang kadang kala panas, kadang kala sejuk, sekali sekali susah nak start (cemas juga).

Apa yang penting banyak juga 'fulus' melayang (mencabar jiwa juga) bila berhadapan dengan barang idaman (walau bukan murah mana pun). Tapi itulah nafsu kemahuan.

Semoga terhibur Mansor wei, kalu nak grand kena mai lain kali la. Kita reunion geng-geng UM 94/95 @ geng Pantai Indah 95/99.

Wassalam.

0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter