actions speak louder than words

Monday, January 16, 2012

Posted by yuss yusoff on Monday, January 16, 2012 in , , , | No comments
Semakin bercelaru nampaknya TRW musim 2012 ini. Dengan taktikal yang kelam kabut, posisi pemain yang berubah-ubah nampaknya semakin mengundang padah. Walaupun lilitan kapten (Piya) telah dkembalikan, (Mat Yo dan Apek pula yang ghaib!) namun ianya belum cukup wibawa untuk menafikan PKNS mencuri 1 mata di Stadium SMIV. Mata dicuri lagi.

Awalnya saya amat terkejut, bila lihat siaran langsung di Astro Arena, penyokong setia dan fanatik TRW kali ini tidak lagi sudi menunjukkan muka memenuhi setiap ruang di SSMIV itu. Tergohong di sana sini. Nampak pelik sikit.

Pengulas Astro Arena mengatakan ianya berkemungkinan faktor cuaca (hujan lebat) menjadi penyebab utama. Nak cover line kot? Dulunya hujan ribut pun tetap teguh menyorak 'Gomo Kelate Gomo'.

Bagi saya ianya lebih dari itu situasi begini amat mustahil berlaku pada musim 2011 yang lalu. Tak cukup membeli tiket memenuhi ruangan stadium bahkan bersesak2 pula kat luar menatap skrin besar! Apa sudah jadi, peminat fanatik sudah mula bosan ka?

Permulaan perlawanan yang tertangguh hampir setengah jam itupun seolah-olah memberi petanda tidak baik kepada TRW pada game malam itu! Lesu pemain TRW bila dikekang hebat oleh pemain PKNS. Nampaknya Abdul Rahman telah 'study' awal lagi dan dia berjaya menjadikan TRW semakin keciciran mata!

0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter