actions speak louder than words

Wednesday, January 14, 2009

Posted by yuss yusoff on Wednesday, January 14, 2009 in | No comments
Kesibukan di minggu-minggu awal persekolahan menghadkan masa saya ketika ini tambahan dengan tugasan yang baru memerlukan saya "study" keperluan memenuhi tanggungjawab di sekolah. Apapun isu yang semua orang mesti " cakna" kata orang kelantan, berita dan cerita keperitan hidup saudara seIslam di Palestine angkara Israel laknatullah. Menghadapi keperitan hidup untuk tempoh 16 hari bukanlah sesuatu yang mudah namun begitulah hakikatnya di Palestin kini.

Sejarah lama dan moden telah banyak membuktikan,(malahan telah diakui oleh ramai umat dunia) bahawa bangsa Israel, Yahudi atau Zionis (sebutlah dengan apa nama sekalipun) telah bersungguh-sungguh membuktikan hakikat kejahatan dan kekejaman bangsa yang mengaku sebagai "the choosen one " ini.

Namun begitu saya tidak berniat mengulas lanjut mengenai asal-usul pencerobohan Israel ke atas Palestine ini walaupun ada bekas pelajar saya meminta sedikit ulasan, mungkin ada blog atau website yang lebih bagus untuk diterokai. (maaf Irwan) seperti palestinkini dll.

Menarik juga isu yang dibawakan oleh radio IKIM.fm 2 hari lepas :

  1. Boikot?


2. Derma

3. Demonstrasi


Apa pilihan dan status kita?

0 comments:

Search Our Site

Bookmark Us

Delicious Digg Facebook Favorites More Stumbleupon Twitter